Ακύρωση παραγγελίας – Δικαίωμα υπαναχώρησης

Δικαίωμα Υπαναχώρησης:

Μπορείτε να ακυρώσετε ή να επιστρέψετε την παραγγελία σας στις εξής περιπτώσεις:

α) ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας πριν αποσταλεί.
Όλες οι παραγγελίες στέλνονται έως τις 13:00, κάθε ημέρα.

Παρακαλούμε εφόσον επιθυμείτε ακύρωση ή αλλαγή της παραγγελίας σας να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 2105061171  (10:00 – 15:30) ή στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση contact@boysonlybarbershop.gr αναφέροντας στον τίτλο “ΑΚΥΡΩΣΗ  ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ” ή “ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.

 

β) ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ελπίζουμε να είστε πάντα πολύ ευχαριστημένοι από τις αγορές σας!
Αν όμως κάποια στιγμή χρειαστεί να κάνετε κάποια αλλαγή, μη προβληματιστείτε!
Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων ακόμα και 14 μέρες μετά την ημερομηνία αγοράς τους αρκεί να υπάρχει η απόδειξη λιανικής που σας έχει εκδοθεί. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να μην έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία (κλειστό κιβώτιο) χωρίς φθορές!
Ειδικά για τα προϊόντα περιποίησης (κρέμες, σαμπουάν κλπ) καθώς και για καθαριστικά που δεν είναι σφραγισμένα και ως εκ τούτου δεν αποδεικνύεται αν η συσκευασία έχει ανοιχτεί, δεν γίνονται αλλαγές.

Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δικαίωμα να επιλέξετε την αντικατάστασή του με κάποιο άλλο προϊόν ή ακόμα και την επιστροφή των χρημάτων σας!  Η επιβάρυνση των μεταφορικών της επιστροφής (5€ ανά κιβώτιο με μέγιστες διαστάσεις 40*30*30- σε περίπτωση μεγαλύτερων διαστάσεων, θεωρούνται 2 κιβωτια και χρεώνονται 2*5€), βαρύνει τον αποστολέα.

Αν επιλέξετε την επιστροφή των χρημάτων σας, η κατάθεση θα γίνεται μέσα σε 2 μέρες από την μέρα που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας! Το μόνο που θα χρειαστούμε για αυτό είναι τον αριθμό λογαριασμού σας, το όνομα του δικαιούχου του λογαριασμού και την τράπεζα σας!

Σε περίπτωση που μας επιστρέψετε παραγγελία που έχει πληρωθεί με πιστωτική κάρτα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα που είχε χρησιμοποιηθεί στην αγορά των προϊόντων. Η εντολή για την επιστροφή των χρημάτων θα δίνεται από εμάς στην τράπεζα σας μέσα σε δύο μέρες από την παραλαβή της επιστροφής σας και θα εμφανίζεται άμεσα στην κίνηση της κάρτας σας!

Σε περίπτωση λάθος αποστολής κάποιου προϊόντος, τυχόν ελλείμματος ή ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία εντός τριών (3) ημερών από την ημέρα παράδοσης, όπως αυτή αποδεικνύεται από το σύστημα καταχώρησης των στοιχείων παράδοσης της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Αν χρειάζεστε περαιτέρω διευκρινήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας πατώντας εδώ ή καλώντας μας στο 210 5061171

Επιπλέον, μπορείς να καταχωρήσεις το αίτημά σου στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που αφορά την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών για διαδικτυακές αγορές, στον ακόλουθο σύνδεσμο:Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης διαφορών
Σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕ υπ’ αριθμ. 524/2013.